Gratis rådgivning og kurser

For Faaborg-Midtfyn kommunes foreninger og haller

Faaborg-Midtfyn kommune og SJ-Hjælp samarbejder om at hjælpe foreningslivet til den nemmest mulige hverdag

Lokal rådgivning betalt af kommunen

For foreninger

Kommunen betaler for, at I få 2 timers gratis rådgivning af SJ-Hjælp.

Hjælpen kan være:

  • Telefonisk
  • Skriftlig
  • Fysiske møder
  • Online møder
I kan bruge rådgivningen til spørgsmål, tips og tricks i forhold til hjemmeside, Conventus eller generelle spørgsmål om administration og drift.
 

Er hjælpen i de 2 timers gratis rådgivning ikke nok, kan I tilkøbe en rådgivningspakke hos SJ-Hjælp.

Lokal rådgivning betalt af kommunen

For haller

Kommunen betaler for, at I få 4 timers gratis rådgivning af SJ-Hjælp.

Hjælpen kan være:

  • Telefonisk
  • Skriftlig
  • Fysiske møder
  • Online møder
I kan bruge rådgivningen til spørgsmål, tips og tricks i forhold til hjemmeside, Conventus eller generelle spørgsmål om administration og drift.
 

Er hjælpen i de 4 timers gratis rådgivning ikke nok, kan I tilkøbe en rådgivningspakke hos SJ-Hjælp.

Kursusbeskrivelser

Hallerne har nu fået implementeret Conventus og koblet det sammen med låsesystemet.

Der har være flere aktører involveret i implementeringsprocessen de seneste 3-4 år:

  • TechSolution (firmaet bagved TechPoint)
  • El-installatøren – for de fleste vedkommende Ulrik og Kasper fra Kemp og Lauritzen (tidligere Lindpro)
  • Conventus support
  • SJ-Hjælp

Kommunen har, siden 2018, haft et samarbejde med SJ-Hjælp, der tilbyder jer lokal hjælp og rådgivning.

Da SJ-Hjælp har været med på hele rejsen, har vi aftalt et opsamlingsmøde for hallerne den 22.08. kl. 16.30-18.00 online.

Her vil SJ-Hjælp gennemgå de forskellige snitflader, som hallerne har i dagligdagen med Conventus og TechPoint.

Det bliver en gennemgang af, i hvilke systemer I kan/skal løse forskellige problemstillinger samt hvor I skal henvende jer for hjælp afhængig af behovet.

Tilmelding

Tilmelding flere fra foreningen på én gang
I tilmelder jer én gang.

Den primære kontaktperson opretter sig selv først og angiver organisationens navn.

Efterfølgende opretter den primære kontaktperson de øvrige deltagere fra organisationen med navn og e-mail.

Der kan deltage op til 5 deltagere pr. organisation.

Tilmelding flere fra foreningen flere gange
Ønsker I ikke at lave en fælles tilmelding, opretter I jer enkeltvist.

Det er gratis at tilmelde jer.