Professionel administration

Vi oplever flere og flere frivillige organisationer, der ønsker at uddelegere de primære administrative opgaver. Det sikrer organisationen stabilitet, når der skiftes ud blandt de frivillige samt driftssikkerhed i dagligdagen. Herunder kan du læse om de forskellige administrative kerneopgaver, vi kan løse for jeres organisation.

Regnskabsfører

Daglig økonomistyring

Vi passer kassererens daglige opgaver, mens bestyrelsen bevarer overblik og ansvar for udviklingen.

Et udsnit af opgaver

Pris fra 8.500 kr. + moms*

Medlemsansvarlig

Det løbende overblik

Vi laver arbejdet omkring hold, grupper og medlemmer, og beskriver udviklingen i periodevise rapporter.

Et udsnit af opgaver

Pris fra 8.000 kr. + moms*

Webmaster

Løbende vedligeholdelse

Vi sikrer den løbende vedligeholdelse. I leverer indholdet, og vi sikrer hjemmesidens opdatering.

Et udsnit af opgaver

Pris fra 5.000 kr. + moms*

*Priserne er baseret på en årlig aftale.

Kontakt os for at høre mere

Professionel administration

Bruger I Conventus så ideelt, som I kan? Lad og hjælpe jer med at gennemgå hele systemet, så I kan udnytte funktionerne endnu bedre.

Regnskabsfører

Pris fra 8.000 kr. + moms*

Daglig økonomistyring

Vi passer kassererens daglige opgaver, mens bestyrelsen bevarer overblik og ansvar for udviklingen.

Et udsnit af opgaver

Det løbende overblik

Vi laver arbejdet omkring hold, grupper og medlemmer, og beskriver udviklingen i periodevise rapporter.

Et udsnit af opgaver

Medlemsansvarlig

Pris fra 8.500 kr. + moms*

Webmaster

Pris fra 5.000 kr. + moms*

Løbende vedligeholdelse

Vi sikrer den løbende vedligeholdelse. I leverer indholdet, og vi sikrer hjemmesidens opdatering.

Et udsnit af opgaver

Kontakt os for at høre mere

Professionel administration

Bruger I Conventus så ideelt, som I kan? Lad og hjælpe jer med at gennemgå hele systemet, så I kan udnytte funktionerne endnu bedre.

Regnskabsfører

Daglig økonomistyring

Vi passer kassererens daglige opgaver, mens bestyrelsen bevarer overblik og ansvar for udviklingen.

Et udsnit af opgaver

Pris fra 8.500 kr. + moms*

Medlemsansvarlig

Det løbende overblik

Vi laver arbejdet omkring hold, grupper og medlemmer, og beskriver udviklingen i periodevise rapporter.

Et udsnit af opgaver

Pris fra 8.000 kr. + moms*

Webmaster

Løbende vedligeholdelse

Vi sikrer den løbende vedligeholdelse. I leverer indholdet, og vi sikrer hjemmesidens opdatering.

Et udsnit af opgaver

Pris fra 5.000 kr. + moms*

Kontakt os for at høre mere

Registreringsoverblik

Skift af tegningsberettiget

Der stilles større og større krav til, hvor mange steder den frivillige organisation er registreret samt, hvem, der er registreret på vegnet af organisationen. Den gennemsnitlige frivillige organisation er registret over 18 steder – typisk med flere frivillige registreret de enkelte steder. Vi har specialisteret os i at rådgive og skabe overblik over, hvor din organisation er registreret, og hvem der er registret på vegne af organisationen.

FASE 1

Indledende arbejde

Vi holder et indledende møde med jer, hvor I fortæller om alle de registreringer, I kender til samt jeres nuværende bestyrelseshold.

FASE 2

Teknisk gennemgang

Vi gennemgår alle de steder, I er registrerede og skaber overblik over, hvem der er registreret på vegne af organisationen.

FASE 3

Overlevering

Vi overdrager overblikket til jer på et møde. Efterfølgende får I overblikket som arbejdsdokument, som kan tilpasses fremadrettet.

Priser fra 6.000 kr. + moms.

Kontakt os for at høre mere

Registreringsoverblik

Skift af tegningsberettiget

Der stilles større og større krav til, hvor mange steder den frivillige organisation er registreret samt, hvem, der er registreret på vegnet af organisationen. Den gennemsnitlige frivillige organisation er registret over 18 steder – typisk med flere frivillige registreret de enkelte steder. Vi har specialisteret os i at rådgive og skabe overblik over, hvor din organisation er registreret, og hvem der er registret på vegne af organisationen.

FASE 1

Indledende arbejde

Vi holder et indledende møde med jer, hvor I fortæller om alle de registreringer, I kender til samt jeres nuværende bestyrelseshold.

Teknisk gennemgang

Vi gennemgår alle de steder, I er registrerede og skaber overblik over, hvem der er registreret på vegne af organisationen.

FASE 2

FASE 3

Overlevering

Vi overdrager overblikket til jer på et møde. Efterfølgende får I overblikket som arbejdsdokument, som kan tilpasses fremadrettet.

Priser fra 6.000 kr. + moms.

Kontakt os for at høre mere

Registreringsoverblik

Skift af tegningsberettiget

Der stilles større og større krav til, hvor mange steder den frivillige organisation er registreret samt, hvem, der er registreret på vegnet af organisationen. Den gennemsnitlige frivillige organisation er registret over 18 steder – typisk med flere frivillige registreret de enkelte steder. Vi har specialisteret os i at rådgive og skabe overblik over, hvor din organisation er registreret, og hvem der er registret på vegne af organisationen.

FASE 1

Systempræsentation

Vi holder et indledende møde med jer, hvor I fortæller om alle de registreringer, I kender til samt jeres nuværende bestyrelseshold.

FASE 2

Teknisk gennemgang

Vi gennemgår alle de steder, I er registrerede og skaber overblik over, hvem der er registreret på vegne af organisationen.

FASE 3

Overlevering

Vi overdrager overblikket til jer på et møde. Efterfølgende får I overblikket som arbejdsdokument, som kan tilpasses fremadrettet.

Priser fra 6.000 kr. + moms.

Kontakt os for at høre mere

Ofte stillede spørgsmål

SJ-Hjælp står for Sebastian og Julie – Hjælp.

Vi er en selvstændig konsulentvirksomhed, som siden 2016 har hjulpet foreninger og haller til en nemmere hverdag med fokus på digitalisering af organisationens administrative arbejde.

Vi har siden 2017 afholdt Conventuskurser kommunalt og nationalt – både fysisk og online.  Conventus og DGI har lavet et samarbejde med os om udvikling og afholdelse af Conventuskurser på landsplan.

Vi samarbejder med kommuner og DGI med en målsætning om at forbedre foreningslederens arbejdsvilkår og minimere lederens arbejdsbyrde gennem digitalisering og bæredygtig foreningsdrift.

Vi har arbejdet i Conventus som frivillige siden 2013 og professionelt siden 2016 og har siden da rådgivet over 350 foreninger, haller og kommuner i Conventus universet og dets mange muligheder.

Læs mere om priser og indhold i abonnementet her (LINK).

SJ-Hjælp står for Sebastian og Julie – Hjælp.

Vi er en selvstændig konsulentvirksomhed, som, siden 2016, har hjulpet foreninger og haller til en nemmere hverdag med fokus på digitalisering af organisationens administrative arbejde.

Vi har siden 2017 afholdt Conventuskurser kommunalt og nationalt – både fysisk og online. 

Conventus og DGI har lavet et samarbejde med os om udvikling og afholdelse af Conventuskurser på landsplan.

Vi samarbejder med kommuner og DGI med en målsætning om, at forbedre foreningslederens arbejdsvilkår og minimere lederens arbejdsbyrde gennem digitalisering og bæredygtig foreningsdrift.

Vi har arbejdet i Conventus som frivillige siden 2013 og professionelt siden 2016 og har siden da rådgivet over 350 foreninger, haller og kommuner i Conventus universet og dets mange muligheder.

Læs mere om priser og indhold i abonnementet her (LINK).

Det siger vores kunder: