Digitaliseringsprojekt

Digitaliseringsprojekt

De administrative krav til frivillige organisationer stiger hvert år.
Det gælder alt fra tilmelding, regnskaber, kalenderstyring, kommunikation, nyheder, hjemmeside til de 18+ steder frivillige organisationer i gennemsnit er registreret.

Vi har hjulpet mere end 200 frivillige organisationer med at implementere forskellige digitale løsninger, så deres daglige administration lettes og så meget som muligt automatiseres.

Digitaliseringsprojekt med SJ-Hjælp
Vi skræddersyr et forløb efter jeres behov, laver det hårde arbejde med alt de tekniske opsætninger og laver en overlevering og oplæring,
så I selv kan drive det videre.
I får lettet jeres arbejdsbelastning, og i overleveringen fokuserer vi på, hvordan I kan få fordelt det administrative arbejde på flere skuldre.

Projektet er inddelt i 4 faser

FASE 1

Systempræsentation

FASE 2

Teknisk opsætning

FASE 3

Uddannelsesforløb

FASE 4

Hjælp år 1

Fasebeskrivelser

FASE 1

Systempræsentation

Vi præsenterer jer for systemets muligheder.
Efter den indledende præsentation tager I en snak om, hvad I ønsker at gå videre med.
Herefter mødes vi over nogle gange og planlægger de forskellige dele af den tekniske opsætning.

FASE 2

Teknisk opsætning

Vi laver al det tekniske arbejde for jer. Vi bygger alt i administrationssystemet ud fra jeres ønsker. Når alt i administrationssystemet virker som det skal kobler vi tilmeldinger, kalender, nyheder mm. til jeres eksisterende hjemmeside – eller bygger en ny hjemmeside til jer.

FASE 3

Uddannelsesforløb

Når den tekniske opsætning er færdig og gennemtestet, tager vi hul på næste undervisningsfase.
Der afvikles mellem 5 og 7 temainddelte undervisningsgange.
Her gennemgår vi det specifikke tema – f.eks. tilmelding og kontingent – så I kan passe det selv fremadrettet.
Al undervisningen optages, så I kan tilgå det senere.

FASE 4

Hjælp år 1

Efter uddannelsesforløbet er afsluttet, er der inkluderet 10 timers hjælp, hvor I kan få hjælp efter behov.
Derudover kan I tilgå vores læringsplatform det første år, som en del af projektet.
Her kan I tilgå et stort udvalg af guides mm., så det er nemmere at huske, hvordan I skal løse de forskellige opgaver.

Priser fra 25.000 kr. + moms.

Kontakt os for at høre mere

Implementering af Conventus

Vi har hjulpet mere end 200 frivillige organisationer med at implementere Conventus i deres daglige administration.
Vi skræddersyr et forløb efter jeres behov, laver det hårde arbejde med alt de tekniske opsætninger og laver en overlevering og oplæring,
så I selv kan drive det videre.
I får lettet jeres arbejdsbelastning, og i overleveringen fokuserer vi på, hvordan I kan få fordelt det administrative arbejde på flere skuldre.

FASE 1

Systempræsentation

Vi præsenterer jer for systemets muligheder og I vælger, hvad det skal kunne for jer.

Teknisk opsætning

Vi laver den tekniske opsætning i Conventus og sikrer koblingen til hjemmesiden.

FASE 2

FASE 3

Forankring

Over 2-3 møder forankrer vi systemet i jeres organisation. I fællesskab sikrer vi oplæringen, så I kan selv.

Priser fra 10.000 kr. + moms.

Kontakt os for at høre mere

Implementering af Conventus

Vi har hjulpet mere end 200 frivillige organisationer med at implementere Conventus i deres daglige administration.
Vi skræddersyr et forløb efter jeres behov, laver det hårde arbejde med alt de tekniske opsætninger og laver en overlevering og oplæring,
så I selv kan drive det videre.
I får lettet jeres arbejdsbelastning, og i overleveringen fokuserer vi på, hvordan I kan få fordelt det administrative arbejde på flere skuldre.

FASE 1

Systempræsentation

Vi præsenterer jer for systemets muligheder og I vælger, hvad det skal kunne for jer.

FASE 2

Teknisk opsætning

Vi laver den tekniske opsætning i Conventus og sikrer koblingen til hjemmesiden.

FASE 3

Forankring

Over 2-3 møder forankrer vi systemet i jeres organisation. I fællesskab sikrer vi oplæringen, så I kan selv.

Priser fra 10.000 kr. + moms.

Kontakt os for at høre mere

Det siger vores kunder: