professionel administration

Vi oplever flere og flere frivillige organisationer, som ønsker at uddelere de primære administrative opgaver.
Det sikrer organisationen stabilitet, når der skiftes ud blandt de frivillige samt driftssikkerhed i dagligdagen.

Regnskabsfører

Daglig økonomistyring

Vi passer kassererens daglige opgaver mens bestyrelsen bevarer overblik og ansvar for udviklingen.

Et udsnit af opgaver

Pris fra 8.500 kr. + moms

Medlemsansvarlig

Det løbende overblik

Vi laver arbejdet omkring hold, grupper og medlemmer, og beskriver udviklingen i periodevise rapporter

Et udsnit af opgaver

Pris fra 8.000 kr. + moms

Webmaster

Løbende vedligeholdelse

Vi sikrer den løbende vedligeholdelse. I leverer indholdet, og vi sikrer hjemmesidens opdatering

Et udsnit af opgaver

Pris fra 5.000 kr. + moms

Priserne er baseret på en årlig aftale

Kontakt os for at høre mere

Registreringsoverblik

Skift af tegningsberettiget

Der stilles større og større krav til, hvor mange steder den frivillige organisation er registreret samt hvem, der er registreret på vegne af organisationen.

Den gennemsnitlige frivillige organisation er registreret over 18 steder – typisk med flere forskellige frivillige registeret de enkelte steder.

Vi har specialiseret os i, at rådgive og skabe overblik over, hvor din organisation er registreret, og hvem der er registreret på vegne af organisationen.

Fase 1

Indledende arbejde

Vi holder et indledende møde med jer, hvor I fortæller om alle de registreringer, I kender til samt jeres nuværende bestyrelseshold

Fase 2

Teknisk gennemgang

Vi gennemgår alle de steder, I er registrerede og skaber overblik over, hvem, der er registreret på vegne af organisationen

Fase 3

Overlevering

Vi overdrager overblikket til jer på et møde.
Efterfølgende får I overblikket som arbejdsdokument, som kan tilpasses fremadrettet

Priser fra 6.000 kr. + moms

Kontakt os for at høre mere

Rådgivningspakker til løbende rådgivning

Vi tilbyder forskellige rådgivningspakker, som kan bruges til forskellige former for rådgivning.

Rådgivningstimerne kan bruges til fysiske møder*, online møder, telefonrådgivning, skriftlig rådgivning samt enkle tekniske opsætninger.

*Til fysiske møder tillægges kørselsgebyr.

Pakke 1

3 timer

Brug rådgivningen til

Pris: 2.400 kr. + moms

Pakke 2

6 timer

Brug rådgivningen til

Pris: 3.900 kr. + moms

Pakke 3

10 timer

Brug rådgivningen til

Pris: 5.000 kr. + moms

Kontakt os for at høre mere

Vores kunder siger

"Jeg har samarbejdet med SJ-Hjælp i forbindelse med opsætning af ny hjemmeside for Odense Kajakklub, som også anvender Conventus. Jeg er blevet mødt af en fantastisk professionalisme, et stort engagement og altid stor imødekommenhed og hjælpsomhed ved henvendelser. Mine største anbefalinger."
"At blive indført i et nyt system kan godt blive en uoverskuelig opgave; men en god introduktion gav straks troen på at det vil lykkes. Opsætningen fik jeg klaret i tæt samarbejde SJ-HJælp - Julie og Sebastian. De er rigtig gode til at sætte sig ind vores respektive udfordringer. Sidst men ikke mindst den support de tilbyder er helt fantastisk både telefonisk, face to face samt fjernsupport på PC'en. "
Vi kontaktede SJ-hjælp for at få implementeret Conventus og hjemmesiden. De sørgede for at få strikket en brugervenlig hjemmeside sammen og få den linket med Conventus. SJ-hjælp har gennem hele processen været der og støttet os. Hvis vi har spørgsmål eller er i tvivl om noget, så ringer eller mailer vi bare til dem – så er der hjælp. SJ-hjælp har endda selv ringet uopfordret, for at høre hvordan det gik os. Jeg kan kun give min bedste anbefaling af firmaet.